Politica livrare si retur

Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de Urgent Cargus.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 72 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Pretul* transportului va fi urmatorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este standard, de 15 lei (TVA inclus).
• Pentru comenzi ce depasesc 250 lei transportul este gratuit**.

*  Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului, decat in cazul in care greutatea coletului depaseste 3 kilograme.
** Gratuitatea se aplica doar coletelor ce nu depasesc 3 kilograme.

Cum urmaresc livrarea?

Dupa ce comanda va fi plasata catre Urgent Cargus se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale. Daca te-ai inregistrat si ti-ai facut cont de client pe herraluxury.ro poti sa urmaresti statusul comenzii tale in istoricul de comenzi.

Ce fac daca comanda mea nu ajunge in timpul estimat?

Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.

Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata in numerarIndiferent de modalitatea de plata nu se percepe nici o taxa suplimentara inafara costului transportului.

Ce fac daca nu mai doresc un produs?

Poti solicita returnarea unui produs in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda.

Completeaza formularul de retur disponibil pe site-ul nostru având link formular de retur. Precizam ca acest formular de retur este un model si nu este obligatoriu.

Returnarea unui produs cumparat de pe site-ul www.herraluxury.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare. Produsele trebuie sa fie sigilate.
  • Produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului.
  • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
  • Produsele sunt in termenul de valabilitate.

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare: este desigilat si/sau folosit.
  • Eticheta ambalajului este deteriorata sau lipseste.
  • Nu se afla in ambalajul in care a fost achizitionat sau ambalajul este deteriorat.
  • Produsul a fost desigilat.
  • Nu face parte din categoria produselor returnabile.

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat in ambalajul original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000.  Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare si ca produsele sunt cele comandate si corespund cerintelor Dumneavoastra.

Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat in ambalajul original impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.

t

Laurent Fine dining,
107 Duncan Avenue, New York
914-309-7030,
Open: 09:00 am – 01:00 pm